Doa

"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, Kecantikan ialah kecantikan-Mu, Keindahan itu keindahan-Mu, Kekuatan itu kekuatan-Mu, Kekuasaan itu kekuasaan-Mu, dan Perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah waktu Dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, Limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh." Amin

Isnin, 19 Mei 2014

Saya Pengguna Tegar Nutriferon Shaklee | Oh Hebat!!

Assalammualaikum..

Hari ni buka NURRIFERON yg baru..

Cak Cak.. tgk cara bukaan mcm laci.. kemas dan cantik kan kotaknya... Haaa.. tu la ramai yg x tau secret di sebaliknya..

Klu nk tau sejak mula try test nutriferon ni.. xde lah taksub sgt.. biase2 je.. al maklum ler bru try test..

Lps dah selidik, kaji, baca, gugel2.. tu diaaa. semua kata PENTING ADA DI SETIAP RUMAH DI KALA KECEMASAN...wahhh.

kecemasan macamne tu gamaknys ye.. ???

Kiranya, andai tetibe di serang virus demam, selesema, sakit tekak, batok kong kong, semput/lelah, kahak byk ( utk ank2 biasenye.. )..
NUTEIFERON lah antara alternatif utk segera bertindak hapuskan virus2 yg nak menular dlm bdn kite tu..

Best ke??
Bagi sy best lerrrr...
bila dah serasi dgn bdn.. IMUN badan makin kuat... bakteria baik ni mmg stanby ja utk bertindak klu virus2 x sepatutnye ade dlm bdn ni mai.. siap la virus2 tu..
virus pergi berlalu tanpa singgah lelame.. gituuu...

Ni antara bukti la paket2 yg sy simpan.. kire obses juge la ngumpul paket2 nutriferon ni..
sbb mcm cantikkk je.. mcm unikkkk je.. hehe..

Anak2 & suami mmg tak tinggal dah nutriferon ni.. mmg WAJIB ada di rumah & WAJIB ambil bila perlu..

Adam ~ dulu kerap sgt demam & mudah jatuh sakit.

Adani ~ kahak terlalu byk & potensi utk lelah ada klu x cegah..

Suami ~ terlalu letih & kerap selesema.. klu stress mesti mudah dmm & sakit urat..

itu duluuuuuuuu laaa.. la ni.. pecah rekod .. clean & clear ubat ubatan dlm peti.. alhamdulillah.. satu pencapaian thp kesihatan yg x dpt di jual beli..

Bukan overclaim.. tp sendiri mkn, sendiri rasa...Ok. bai..

#nutriferon

Yana
013 658 5609

Isnin, 12 Mei 2014

Lebih Segar & Bertenaga ~ Berpantang dgn Set Bersalin Shaklee

[ Lebih Segar & Bertenaga ~ Berpantang dgn Set Bersalin Shaklee ]




Alhmdulillah.. ibu & baby sihat.

Bdn cergas.. bgn tgh mlm pun x letih di siang hari.

Beza berpantang 2 anak sblm ni dgn berpantang skrg..

Anak2 nya yg lain suke omega & vit C..

Ok..

jelas ye bg mommies yg peknen / sedang menunggu hari / da slmt bersalin...

Pilihan Set Bersalin Shaklee ni antara piihan no 1 utk ibu zmn la ni..

»Moh repair badan, topap dgn nutrisi lengkap«

#sethamil
#setbersalin
#setkanakkanak

Yana
013 658 5609

Hanya Jauhari Mengenal Manikam Oh ALFALFA SHAKLEE!!!!!

[ Alfalfa 10bj Sehari ]



Wahhhh... byk nye kena telan..
Kelmarin baru buka botol Alfalfa yg baru.. kali ni BESAQQQQQ punya.. 700tabs.. kata nk jimatttt kann

  • Alfalfa ni Maxsima 10bj sehari.
  • Sebelum ni sy mulakan mkn dgn 6 bj ja sehari..
  • Bila dah serasi.. badan pun sedap, ringan serba serbi best luar dlm kebekersanan kekdahnya..
  • Up la ke maxsima pengambilan sehari..
  • Biasanya sy ambil waktu pagi awal subuh mase perut kosong..
  • Bila dah mula start ambil 10bj sekaligus awal pagi... tu diaaaaaaa... fuhhhh.. mmg super power rangers.. hihihihi...

Hanya Jauhari Mengenal Manikam... wahhh gitu..

Korang klu rase diri kewanitaan Hebat.. add ALFALFA ni..

tu diaaaa.... super hebat habaqqq hang!!!!

Rasa sendiri, baru rase manikam tertikam...

#alfalfa10bijisehari

Yana
013 658 5609

Rabu, 7 Mei 2014

Al Kisah Double AD & Nutriferon Shaklee

Al Kisah

Mudah Demam??

Sejak dulu cukup sinonim klu terkena hujan mesti jadi sakit kepala, klu tak terus mandi mudah kne demam ,selesema.. betol tak? ke sy je yg alami camtu... ok.. tak kesah lah tu..

Al kisah ptg td ambil anakanda blek sekolah. hujan lebat sgt.. bila dah lebat.. walaupun berpayung.. mmg kuyup gak.. ntah macamne ntah berpayung tp basah juge. biasa la tu. hihi

Anakanda Adam & Adani mmg sah sah dah terkena air hujan.. Sy pun terkena juge.. tudung pun basah... haaa.. kepale pun jadi berat..
fuhfuh.. mungkin air hujan skrg ni byk bercampo2 dgn persekitaran yg sememangnye tercemar gamaknye.. hasilnya air hujan yg tak berapa nk elok la kan...




Balek2 lps semua dah setel mandi2 & makan.. WAJIB mak bg NUTRIFERON" ni sorg satu paket..

kenape ye??
Alhamdulillah sejak mengamalknnye sejak beberape bulan yg lalu.. kami rase "SISTEM IMUN" badan kami sekeluarga tahap yg sgt baik.. SERIUS....

Saya kena share dgn kawan2 sy.. yg mana ahli keluarge kerap/ mudah di serang demam, selesema, batuk, asma, alergik teruk.. mmg "NUTRIFERON" paling sy cadangkan..

bukan OverClaim.. tp melalui pengalaman sendiri & dah rasa sendiri...

Sihat itu bonus kan.. tak boleh di jual beli sihat tu..
tp kite nak jage diri bg sihat mmg perlukan "sesuatu" dari sumber yg terbaik ye tak??

Panjang lebor dah haaa...
Mai ambil nutriferon sekotak utk 1 fmly.. ambil bila perlu.

Oh Jimat! Oh Imun!! Oh Sihat!!

#nutriferon

Yana
013 658 5609

Slim dgn Shaklee berkesan atau tak berkesan?

Assalammualaikum..


                                                                     Saya sekarang..
 
OK.

Biasanya rata2 customer akan tanya soklan yg sama..

" Berapa lame kesan boleh nmpk slim??

" Berape botol mkn baru slim?

" Mkn 2 -3 hari boleh kurus tak??? erkkkkk

Gini.

Badan kite ni dah berapa puluh tahun dH kite `ternak` lemak???

pernah DETOX ?

pernah ke amik tau usus BERSIH ke tak??

pernah amik tau ke kalau usus kotor badan mudah dpt sakit2.. ( lenguh2, letih, kulit kusam, perut buncit & ...... )

usus tak bersih, jadi nya sistem penghadaman tak bagus! punca gemok juge tu.. berat makin naik,makin naik.. haaaa...

Ambil berat sikit pasal kesihatan ni ye. bukan lah nak SLIM semata2.. yg penting berat badan IDEAL..

cepat atau lambat mesti puas hati dgn SET SLIM SHAKLEE ni..

  • Alfalfa ~ Detox, jage dalaman kasi power
  • Herb lax ~ Detox, Cuci usus, perut kempis
  • Omega & Lecithin ~ gabong dua ni.. mmg kasi buang, bakar lemak.. 
  • Tambah sumber protien ~ CINCH SHAKE .. walahhhh

[ pandai lah agen2 di bekerja dlm bdn korang.. ]

disiplin. ikut jadual. rajin bersenam, minum air putih mencukupi.

ohoiiiii... berat badan ideal & lebih sihat bertenaga BONUSSSSS kita dapat..

OK..

Slmt istiqamah utk dpt berat badan IDEAL...

#slim

Yana
013 658 5609

Sabtu, 3 Mei 2014

Kulit Kembali Cerah Selepas berbulan2 lamanya Terlibat Rekrut Wanita

[ Kulit Kusam Akibat Berjemur Di bawah terik matahari ]

  tu diaaaa.. gelap habis muka aaron





 Haaaa... pengakuan jujur nih..


Kulit yg terlampau lama terdedah dgn persekitaran yg x ok.. mmg mengundang kulit yg kusam tak segar.. jerawat, jeragat, kelabu asap..

Jadi macam mane nk bg cepat ganti sel sel kulit yg baru tu ye??

Tak perlu ke spa
Tak perlu krim pemutih

Rawat ja dari dalam.. haaa

jawapan :
»» konsisten ambil ESP SOY SHAKLEE... hasil.. mmg nmpk perubahan..««

*Pengakuan jujur dr adik sy yg sy rindu suare " memekik" nya ni.. 

skoddd skodddd.

 

Kenangan bersama adik2 rekrut masa saya ada tender gunting rambut bersama depa..
rindu saat2 ni.. sebab depa ni nakal2 manja.. hahaha
 



#askar

Yana
013 658 5609

OSTEMATRIX KALSIUM SUPER TERBAIK

Ready Stok!!!




Oste Oste..
Ostematrix.

Susu Susu
Kalsium Kalsium.

* Kerap lenguh2 bdn
* Kerap letih thp kronik
* Kerap tak boleh tido lena
* Kerap membuang tak lawas..

Mmg kne grab 2 botol sorang..

#ostematrix

Yana
013 658 5609

Testimoni Set Slim Basic Shaklee ~ Berkesan

[ Set Slim Basic ]









Mmg tidak dpt di rahsia kn lg..
Mari turunkn berat utk dpt berat bdn ideal..

Berminat tp masih ragu2..

keberkesanan tanpa menyeksakn diri kite thn lapar & diet teruk..

Pilihan Set Basic Slim sgt2 terbaik utk detox bdn anda & buang lemak2 ...

#setslim

Yana
0136585609
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...