Doa

"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, Kecantikan ialah kecantikan-Mu, Keindahan itu keindahan-Mu, Kekuatan itu kekuatan-Mu, Kekuasaan itu kekuasaan-Mu, dan Perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah waktu Dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, Limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh." Amin

Rabu, 7 Mei 2014

Al Kisah Double AD & Nutriferon Shaklee

Al Kisah

Mudah Demam??

Sejak dulu cukup sinonim klu terkena hujan mesti jadi sakit kepala, klu tak terus mandi mudah kne demam ,selesema.. betol tak? ke sy je yg alami camtu... ok.. tak kesah lah tu..

Al kisah ptg td ambil anakanda blek sekolah. hujan lebat sgt.. bila dah lebat.. walaupun berpayung.. mmg kuyup gak.. ntah macamne ntah berpayung tp basah juge. biasa la tu. hihi

Anakanda Adam & Adani mmg sah sah dah terkena air hujan.. Sy pun terkena juge.. tudung pun basah... haaa.. kepale pun jadi berat..
fuhfuh.. mungkin air hujan skrg ni byk bercampo2 dgn persekitaran yg sememangnye tercemar gamaknye.. hasilnya air hujan yg tak berapa nk elok la kan...




Balek2 lps semua dah setel mandi2 & makan.. WAJIB mak bg NUTRIFERON" ni sorg satu paket..

kenape ye??
Alhamdulillah sejak mengamalknnye sejak beberape bulan yg lalu.. kami rase "SISTEM IMUN" badan kami sekeluarga tahap yg sgt baik.. SERIUS....

Saya kena share dgn kawan2 sy.. yg mana ahli keluarge kerap/ mudah di serang demam, selesema, batuk, asma, alergik teruk.. mmg "NUTRIFERON" paling sy cadangkan..

bukan OverClaim.. tp melalui pengalaman sendiri & dah rasa sendiri...

Sihat itu bonus kan.. tak boleh di jual beli sihat tu..
tp kite nak jage diri bg sihat mmg perlukan "sesuatu" dari sumber yg terbaik ye tak??

Panjang lebor dah haaa...
Mai ambil nutriferon sekotak utk 1 fmly.. ambil bila perlu.

Oh Jimat! Oh Imun!! Oh Sihat!!

#nutriferon

Yana
013 658 5609

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...