Doa

"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, Kecantikan ialah kecantikan-Mu, Keindahan itu keindahan-Mu, Kekuatan itu kekuatan-Mu, Kekuasaan itu kekuasaan-Mu, dan Perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah waktu Dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, Limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh." Amin

Isnin, 19 Mei 2014

Saya Pengguna Tegar Nutriferon Shaklee | Oh Hebat!!

Assalammualaikum..

Hari ni buka NURRIFERON yg baru..

Cak Cak.. tgk cara bukaan mcm laci.. kemas dan cantik kan kotaknya... Haaa.. tu la ramai yg x tau secret di sebaliknya..

Klu nk tau sejak mula try test nutriferon ni.. xde lah taksub sgt.. biase2 je.. al maklum ler bru try test..

Lps dah selidik, kaji, baca, gugel2.. tu diaaa. semua kata PENTING ADA DI SETIAP RUMAH DI KALA KECEMASAN...wahhh.

kecemasan macamne tu gamaknys ye.. ???

Kiranya, andai tetibe di serang virus demam, selesema, sakit tekak, batok kong kong, semput/lelah, kahak byk ( utk ank2 biasenye.. )..
NUTEIFERON lah antara alternatif utk segera bertindak hapuskan virus2 yg nak menular dlm bdn kite tu..

Best ke??
Bagi sy best lerrrr...
bila dah serasi dgn bdn.. IMUN badan makin kuat... bakteria baik ni mmg stanby ja utk bertindak klu virus2 x sepatutnye ade dlm bdn ni mai.. siap la virus2 tu..
virus pergi berlalu tanpa singgah lelame.. gituuu...

Ni antara bukti la paket2 yg sy simpan.. kire obses juge la ngumpul paket2 nutriferon ni..
sbb mcm cantikkk je.. mcm unikkkk je.. hehe..

Anak2 & suami mmg tak tinggal dah nutriferon ni.. mmg WAJIB ada di rumah & WAJIB ambil bila perlu..

Adam ~ dulu kerap sgt demam & mudah jatuh sakit.

Adani ~ kahak terlalu byk & potensi utk lelah ada klu x cegah..

Suami ~ terlalu letih & kerap selesema.. klu stress mesti mudah dmm & sakit urat..

itu duluuuuuuuu laaa.. la ni.. pecah rekod .. clean & clear ubat ubatan dlm peti.. alhamdulillah.. satu pencapaian thp kesihatan yg x dpt di jual beli..

Bukan overclaim.. tp sendiri mkn, sendiri rasa...Ok. bai..

#nutriferon

Yana
013 658 5609

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...