Doa

"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, Kecantikan ialah kecantikan-Mu, Keindahan itu keindahan-Mu, Kekuatan itu kekuatan-Mu, Kekuasaan itu kekuasaan-Mu, dan Perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah waktu Dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, Limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh." Amin

Selasa, 28 Oktober 2014

Ibu Bijak Pilih Omega Terbaik ~ Omega Guard Shaklee

[ Ibu Bijak Pilih Omega Terbaik utk bayi dlm kandungan ]

Ibu bijak zaman sekarang dah tahu kepentingan Omega-3 ni.. gugel aje ler cari info manfaatnya...
ke korang tak berapa bijak.. hehe.. opssss!!

Ia untuk bekalan DHA untuk perkembangan otak janin kecil di dalam perut ibu.

Sebab tu, tidak hairan kalau hidangan ikan jadi pilihan sampai 3-4 kali seminggu kan.. bagus sebenarnya..

Ikan merupakan sumber Omega-3 yang baik dengan kandungan DHA yang tinggi. Lebih-lebih lagi ikan laut dalam...

Tak cukup dengan hidangan ikan dalam menu harian, supplemen juga jadi pilihan makanan tambahan..

Dan dah tentunya OMEGA GUARD SHAKLEE, sumber utama dari ikan laut air dalam...

Kita yg mak mak ni dah tau khasiatnya kenapa masih berkira2 ye tak??
Anak bakal lahir bijak , mak mana yg tak suka kan?? Nak anak bakal lahir bijak dari dlm perut.. nutrien OMEGA kne cukup secukupnya OK..

#omegaguard

Yana
013 658 5609

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...