Doa

"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, Kecantikan ialah kecantikan-Mu, Keindahan itu keindahan-Mu, Kekuatan itu kekuatan-Mu, Kekuasaan itu kekuasaan-Mu, dan Perlindungan itu perlindungan-Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah waktu Dhuha-Mu keagungan-Mu, keindahan-Mu, kekuatan-Mu dan kekuasaan-Mu, Limpahkanlah kepada kami segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh." Amin

Isnin, 3 November 2014

Minyak Ikan Shaklee ~ OMEGA

[ Minyak Ikan Shaklee? ]

Bila sebut minyak ikan je, apa yang korang terbayang?

Mesti lelaki yang pakai topi kendong & galas ikan besar kat belakang badan dia tu kan?

Yes,yes Scott's Emulsion kan? kan kan?
Sama tekaan sy dgn korang! hihi

Yang saya nak cerita bukan scott emulsion ye, tapi omega guard shaklee, minyak ikan Shaklee.

Saya amalkan sebab ia dikatakan sangat membantu dalam proses pembakaran lemak.

Oh yeke?
Dan sgt bagus utk anak2, khasiat yg di perlukan utk otak..

Dan cuba korang google, Mashaa Allah. Banyak betul kebaikan minyak ikan ni!

Tapi apa kandungan dalam minyak ikan ni sampai boleh dikatakan sangat bagus untuk kesihatan, sistem imun, program kurus?

Dan apa beza minyak ikan shaklee dengan minyak ikan lain?
haa...tu yang korang kena amik tahu... jgn sembarangan buat andaian itu ini..

Jangan ambil remeh tentang kandungan minyak ikan ni, salah pilih, nanti toksid terlebih! korang jugak yang rugi... ish.ish

OMEGA GUARD SHAKLEE promo utk bln NOVEMBER..

Terbaikkkkk utk bln ini sahaja!!

#promo #omega

Yana
013 658 5609

1 ulasan:

Chaiplang Edy berkata...

Mama yana tolong post omega guard....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...